In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.
Day 3 voor MSD Belgium van TBWA\Belgium is de love campaign van Olivia Naudts, account director bij FamousGrey. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.
De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart.
Credits
Client: MSD Belgium
Contacts: Kelly Cumps, Simina Mazureac, Allan Matthys
Agency: TBWA\Belgium
CD: Thomas Driesen
Creation: Anke Verhaegen, Sofie Gilliams
PR: Anneleen Coppens
Strategy: Jolien Van Heyste, Marco Bellusci, Sofie De Maertelaere
Account Director: Aubry Crock
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]