De ❤️ campaign van Olivia Naudts (FamousGrey)

Crea / News

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2023 zet Creative Belgium iedere dag een campagne centraal waar anderen jaloers op zijn. Inderdaad, in de reeks love campaigns delen professionals uit de reclamewereld hun favoriete campagne van 2022, gemaakt door een van hun Belgische collega's.

Day 3 voor MSD Belgium van TBWA\Belgium is de love campaign van Olivia Naudts, account director bij FamousGrey. Waarom, dat ontdekt u op Instagram en TikTok.

De love campaigns van 2023 werden gemaakt in samenwerking met AKA De Mensen en Clear Channel. De eerste deadline voor entries voor de Creative Belgium Awards is 1 maart. 

 

Credits

Client: MSD Belgium 
Contacts: Kelly Cumps, Simina Mazureac, Allan Matthys 
Agency: TBWA\Belgium
CD: Thomas Driesen 
Creation: Anke Verhaegen, Sofie Gilliams 
PR: Anneleen Coppens 
Strategy: Jolien Van Heyste, Marco Bellusci, Sofie De Maertelaere 
Account Director: Aubry Crock