De love campaign van Yana Gestels

Crea / News

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2022 vroeg Creative Belgium in samenwerking met AKA De Mensen zes professionals uit de sector om hun favoriete bekroonde campagne van vorig jaar te delen. De love campaigns zetten ideeën in de kijker die gedachten oproepen als “Ik ben zo jaloers” of “Ik wou dat ik dat gedaan had”. Feet for Brussels Mobility van Mortierbrigade is de love campaign van Yana Gestels, art director bij FamousGrey. Ontdek hier waarom.

Credits

Client: Bruxelles Mobilité/Brussel Mobiliteit 
Contacts: Christine Heine, Charline Barette, Pedro Dos Santos 
Agency: MORTIERBRIGADE 
CD: Jens MortierJoost BerendsPhilippe De Ceuster 
Creation: Frédéric Zouag 
Creation: Nicolas Gaspart
Strategy: Philippe Gerin 
Producer: Tuyen Pham & Hanne Polé 
Social Media Manager: Louis Vielle 
Design: Patrick Downie 
Cross Media Designer / DTP: Cédric Van den Plas 
Film Production Company: Fledge 
Executive Producer: Roeland Jeangout & Diederik Jeangout 
Line Producer: Francis Bosschem 
DOP: Maxime Desmet 
Director: Sidney Van Wichelen 
Montage: Ward Geerts 
Soundstudio: Sonhouse 
Photographer: Daniil Lavroski 
PR & Activation: VO agency