De man van 100.000 boeken

Met 'Customers the day after tomorrow' is Steven Van Belleghem toe aan zijn zesde publicatie bij LannooCampus, samen goed voor 100 000 verkochte exemplaren. Een feestje waard, dacht men daar. De uitgeverij verraste Van belleghem tijdens een event op de Boekenbeurs met een 'gouden boek', ter ere van die 100.000 verkochte boeken.
Steven Van Belleghem is expert op het gebied van klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker op internationale congressen, bedrijfsbijeenkomsten en evenementen. Hij is visiting professor aan de Vlerick Business School en richtte het inspiratie- en adviesbedrijf nexxworks op en ook het socialemediabureau Snackbytes. Hij is auteur van Marketing, De Conversation Manager, De Conversation Company en When Digital Becomes Human en co-auteur van The Spirit of the Valley. En dat nieuwe boek? We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]