De man van 100.000 boeken

Communication / News / People

svb Van BelleghemMet 'Customers the day after tomorrow' is Steven Van Belleghem toe aan zijn zesde publicatie bij LannooCampus, samen goed voor 100 000 verkochte exemplaren. Een feestje waard, dacht men daar. De uitgeverij verraste Van belleghem tijdens een event op de Boekenbeurs met een 'gouden boek', ter ere van die 100.000 verkochte boeken.

Steven Van Belleghem is expert op het gebied van klantgerichtheid in de digitale wereld. Hij is een veelgevraagd spreker op internationale congressen, bedrijfsbijeenkomsten en evenementen. Hij is visiting professor aan de Vlerick Business School en richtte het inspiratie- en adviesbedrijf nexxworks op en ook het socialemediabureau Snackbytes. Hij is auteur van Marketing, De Conversation Manager, De Conversation Company en When Digital Becomes Human en co-auteur van The Spirit of the Valley.Van Belleghem tomorrow En dat nieuwe boek? We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.