De marathon van de adverteerders

Sinds enkele maanden wordt ons scherm overspoeld met campagnes voor London 2012. Ook de sociale netwerken worden rijkelijk bedeeld. Meer dan ooit wordt social marketing gebruikt door de partners om hun waarden en producten te promoten door een link te leggen met deze Olympische gebeurtenis. Tussen al deze campagnes stak de campagne van Procter & Gamble, die zich richt op de moeders van de atleten, erbovenuit door de combinatie van storytelling en social marketing. Ook Coca-Cola was opnieuw op het appel met de campagne “Move to the beat”, die voor het eerst werd gelanceerd op meer dan tien Europese marketen. Heel wat adverteerders hebben ook een graantje meegepikt van deze sportieve gebeurtenis op wereldschaal om de waarden van de sport intern in te voeren en rekruteringscampagnes en andere evenementen rond “Team Spirit” te organiseren. Aan de vooravond van de opening van de Spelen, en dankzij de korte afstand met het organiserende land, worden heel wat PR-acties georganiseerd door de partnermerken.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]