De Mol kan gerust zijn, met The Marcom Engine en de nieuwe BMW X5

BMW en The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Beryll’s) staken de koppen weer bij elkaar om de vernieuwde BMW X5 onder de aandacht te brengen, die enkele esthetische en functionele ingrepen onderging.
De nieuwe BMW X5 wordt in de spotlight gezet door hem te koppelen aan kijkcijferkanon De Mol. Deze nagelbijter kluistert al vele jaren talloze kijkers aan de buis en volgt de belevenissen van een aantal avontuurlijke deelnemers wiens opdrachten gesaboteerd worden door een ‘mol’.
Wanneer ‘de mol’, die constant onder de radar moet blijven, even op adem komt tijdens de reclameblokken, stellen de billboards deze geheimzinnige spelbederver gerust. "Er is namelijk geen enkele reden om zich zorgen te maken ontmaskerd te worden, want de nieuwe BMW X5 gaat toch met alle aandacht lopen."
De campagne loopt momenteel en omvat een 7” TV billboard en een 15” OLV gedurende de hele duur van het programma tot en met de grote ontmaskering.
Credits
Client: BMW Belux
Contacts: Pascale Goudvis, Joke Caluwaerts, Georges Pagalis
Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)
Accounts Team: Nathalie Vergught
Creative Director: An Rietjens
Creative team: Bruno Hansen, Stephen Walckiers
Motion designer: Bert Landeloos
Sound studio: Bubbles-sound – Thomas Resimont
Offline media Agency: Initiative
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]