De Mol kan gerust zijn, met The Marcom Engine en de nieuwe BMW X5

Crea / News

BMW en The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Beryll’s) staken de koppen weer bij elkaar om de vernieuwde BMW X5 onder de aandacht te brengen, die enkele esthetische en functionele ingrepen onderging. 

De nieuwe BMW X5 wordt in de spotlight gezet door hem te koppelen aan kijkcijferkanon De Mol. Deze nagelbijter kluistert al vele jaren talloze kijkers aan de buis en volgt de belevenissen van een aantal avontuurlijke deelnemers wiens opdrachten gesaboteerd worden door een ‘mol’.

Wanneer ‘de mol’, die constant onder de radar moet blijven, even op adem komt tijdens de reclameblokken, stellen de billboards deze geheimzinnige spelbederver gerust. "Er is namelijk geen enkele reden om zich zorgen te maken ontmaskerd te worden, want de nieuwe BMW X5 gaat toch met alle aandacht lopen."

De campagne loopt momenteel en omvat een 7” TV billboard en een 15” OLV gedurende de hele duur van het programma tot en met de grote ontmaskering.

Credits

Client: BMW Belux

Contacts: Pascale Goudvis, Joke Caluwaerts, Georges Pagalis

Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)

Accounts Team: Nathalie Vergught

Creative Director: An Rietjens

Creative team: Bruno Hansen, Stephen Walckiers

Motion designer: Bert Landeloos

Sound studio: Bubbles-sound – Thomas Resimont 

Offline media Agency: Initiative