BMW en The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Beryll’s) staken de koppen weer bij elkaar om de vernieuwde BMW X5 onder de aandacht te brengen, die enkele esthetische en functionele ingrepen onderging.
De nieuwe BMW X5 wordt in de spotlight gezet door hem te koppelen aan kijkcijferkanon De Mol. Deze nagelbijter kluistert al vele jaren talloze kijkers aan de buis en volgt de belevenissen van een aantal avontuurlijke deelnemers wiens opdrachten gesaboteerd worden door een ‘mol’.
Wanneer ‘de mol’, die constant onder de radar moet blijven, even op adem komt tijdens de reclameblokken, stellen de billboards deze geheimzinnige spelbederver gerust. "Er is namelijk geen enkele reden om zich zorgen te maken ontmaskerd te worden, want de nieuwe BMW X5 gaat toch met alle aandacht lopen."
De campagne loopt momenteel en omvat een 7” TV billboard en een 15” OLV gedurende de hele duur van het programma tot en met de grote ontmaskering.
Credits
Client: BMW Belux
Contacts: Pascale Goudvis, Joke Caluwaerts, Georges Pagalis
Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)
Accounts Team: Nathalie Vergught
Creative Director: An Rietjens
Creative team: Bruno Hansen, Stephen Walckiers
Motion designer: Bert Landeloos
Sound studio: Bubbles-sound – Thomas Resimont
Offline media Agency: Initiative
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]