Na een bureaucompetitie met een strategische en een creatieve ronde koos de Mutualité chrétienne uiteindelijk Publicis Brussels als nieuw bureau. Andere deelnemers aan de competitie waren Air, Happiness en (uittredend bureau) Havas. Maar het is dus Publicis dat het imago van het merk verder zal uitbouwen bij het grote publiek. De visie van het ziekenfonds – dat gezondheid, welzijn en solidariteit hand in hand gaan – zal daarbij weliswaar onveranderd centraal blijven staan.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]