Als bedrijven transformeren naar een digitale Industry 4.0 speler, ondergaat de hele organisatie een drastische wijziging, met een disruptieve impact op de commerciële processen. En deze nieuwe processen vragen om nieuwe rollen. Om relevant te blijven in deze Industry 4.0 sturen B2B bedrijven hun marketeers naar opleidingen en cursussen 4.0. Ook hier geldt immers ‘innovate or die’: bijscholen wordt cruciaal, zeker voor wie het dichtst bij de nieuwe 4.0-klant staat.
B2B-marketeers die hun carrière veilig willen stellen, die willen bijleren en innoveren, of die de lead willen nemen in deze nieuwe rol, kunnen volgend jaar een practitioner master class volgen georganiseerd door Forte Institute. Gedurende 6 dagen verspreid over het kalenderjaar krijgt men als cursist de essentie aangereikt van deze nieuwe rol, in een combinatie van interactieve theorielessen en reële praktijk-cases. Het resultaat mondt niet alleen uit in een sterk plan voor de budgetronde van najaar 2019, maar ook in een eerste reeks concrete realisaties in het najaar. De aftrap van dit programma wordt alvast gegeven op het “Discovery Seminar B2B Branding” op 24 oktober.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]