De nieuwe e5 content & campagne wordt gestyled door Magis & Amphion

Crea / News

Dat de nieuwe frisse e5-wind aan het waaien is, voelen we allemaal. Die wind stak op bij de overname van e5 vorig jaar door textiel-broers Peter en Kristof De Sutter. Zij gingen samen met het marketingteam onder leiding van Olivia Devuyst voor een ambitieus groeiplan: verbreding en verjonging van de collectie; een omnichannel aanpak op vlak van logistiek, verkoop en communicatie; en een vernieuwing van e5 als merk. Daar hoort vanzelfsprekend de juiste content en campagne bij. “e5 helpt iedereen om zichzelf te zijn in stijl”, vertelt Olivia Devuyst. “e5 heeft een plaats in ieders kleerkast en om dit te bewijzen hebben we dat verhaal concreet gemaakt met 5 voordelen voor de consument.” 

Die 5 consumentenvoordelen zijn: Jouw stijl voor elke gelegenheid; Lokale boetiek met persoonlijke service; Koopgemak op e5.be en in de winkel; Duurzame kwaliteit aan eerlijke prijs en Comfortabel voor iedereen. Dit verhaal werd samen met contentmarketingpartner Magis.agency uitgewerkt om zo maandelijkse thema’s naar de consument te brengen. In oktober wordt de herfstcollectie in pasvormen voor iedereen via web, mail, folder, magazines, social en search in de kijker gezet. Kortom: ‘Comfy in stijl’.

Dat gaat gepaard met de lancering van de nieuwe TV en video campagne in samenwerking met Amphion. In dit verhaal worden de e5 voordelen stijlvol gebracht in het leven van de huidige en verjongde doelgroep. De opname gebeurde in onze hoofdstad waar we stedelijk professioneel leven vinden in combinatie met ontspanning. Ook hier vindt iedereen zijn verhaal in stijl.

De campagne start deze week via het VRT alliantie partnership. Vanaf volgende week loopt de TV spot ook op de VTM en Play zenders met doorvertaling op radio.