De ongeziene combo van de zomer: Netflix, Streamz, Telenet en TBWA

Crea / News

Netflix én Streamz die samen met Telenet en TBWA een campagne maken, da’s ongezien. Rik Verheye die zich, verkleed als Wednesday, in een iconische Netflix-scène bevindt met een zak piranha’s in zijn handen, da’s nog ongeziener.

En toch is dat exact de zomercampagne van Telenet. Zij kondigen met een ludieke tv-spot en een reeks OOH’s de nieuwe "ongeziene combo" van Telenet TV aan: je kan de twee concurrerende streamingdiensten, Netflix én Streamz, nu eenvoudig toevoegen aan je Telenet TV-abonnement. Zo kijk je gemakkelijk naar de griezelige Addams uit Wednesday én De West Vlaamse Persyns uit Nonkels. Of naar de bad-ass boefkes uit Case De Papel én de bad-ass befkes uit F*** You Very Very Much

Credits

Client

Telenet: Lieselotte Van Aperen, Emely Anthonissen, Sander Carels

Streamz: Isabelle Maselis

Netflix: Annelies Valk

Creative Team

Creative Director: Thomas Driesen, Jan Macken

Senior Copywriter: Sofie Gilliams

Senior Art Director: Anke Verhaegen, Geert Feytons

Account Team

Client Services Director: Max Fauconnier, Julie Oostvogels

Account Manager: Carole Hayard

Account Executive: Julia De Reuwe

Traffic Manager: Jana Malfroid

Strategy

Strategy : Louise Marinus, Michiel Noens

DTP

DTP: Steven de Vlieger

Production

Production company: Caviar

Client agency producer: Annemie Decorte

Producer: Geert De Wachter

Director: Wim Guedens

DOP: Piet Deyaert

MAKE-UP: Els Van LIerde

Stylisme: Inger Pedersen

Post-production

Post-production company: Frames

Post- Producer:  Annemie Decorte

Offline Editor: Robin De Praetere

Online Editor: MAKE

Grading: Xavier

Sound through MAKE

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE

Project Manager: Stijn Punie, Matthias Deruddere

Media

Media Agency: Wavemaker

Media Planner: David Driesmans, Maxime Seclin