Op 1 januari 2016 trad Mediahuis Connect toe tot Dailymetrie, de dagelijkse meting van het multimediaal bereik van nieuwsmerken in België. Zo bundelen de Persgroep Advertising en Mediahuis Connect voortaan hun krachten om adverteerders en mediaprofessionals nog meer inzichten te bieden over het bruto en netto bereik van de nieuwsmerken via al hun platformen. Net als voorheen wordt de studie uitgevoerd door markonderzoeksbureau Ipsos, dat een panel van 1500 nieuwsconsumenten op dagelijkse basis via sms bevraagt. Dailymetrie onderging de afgelopen weken een aantal optimalisaties, zoals het nog beter afstemmen van het panel op de regionale lezersmarkt van o.a. Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen.
Mediahuis Connect en de Persgroep Advertising zetten ten volle in op Dailymetrie als gezamenlijk meetinstrument, in afwachting van de nieuwe CIM Persbereikstudie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]