De Persgroep Advertising wees haar B2B-communicatiebudget toe aan DDB Brussels. “Het sterke werk van DDB charmeerde ons,” legt commercieel directeur Barbara Vangheluwe uit. “We zijn niet langer een verkoopcel van een uitgever, de Persgroep Advertising is veel meer en zet sterk in op creativiteit, research en innovaties die adverteren op onze platformen radicaal zal veranderen. Het is evident dat we dan ook werken op onze positionering en dat je dan een partij nodig hebt die dit straf en impactvol kan communiceren."
DDB is alvast begonnen. “Er komt een tweede editie van ‘The Hangover’ in Knokke (de dag na de CCB award show, red). En het belooft een hele mooie te worden,” belooft BarbaraVangheluwe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]