De Persgroep Advertising kiest voor DDB

De Persgroep Advertising wees haar B2B-communicatiebudget toe aan DDB Brussels. “Het sterke werk van DDB charmeerde ons,” legt commercieel directeur Barbara Vangheluwe uit. “We zijn niet langer een verkoopcel van een uitgever, de Persgroep Advertising is veel meer en zet sterk in op creativiteit, research en innovaties die adverteren op onze platformen radicaal zal veranderen. Het is evident dat we dan ook werken op onze positionering en dat je dan een partij nodig hebt die dit straf en impactvol kan communiceren."
DDB is alvast begonnen. “Er komt een tweede editie van ‘The Hangover’ in Knokke (de dag na de CCB award show, red). En het belooft een hele mooie te worden,” belooft BarbaraVangheluwe.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]