De Persgroep Advertising wees haar B2B-communicatiebudget toe aan DDB Brussels. “Het sterke werk van DDB charmeerde ons,” legt commercieel directeur Barbara Vangheluwe uit. “We zijn niet langer een verkoopcel van een uitgever, de Persgroep Advertising is veel meer en zet sterk in op creativiteit, research en innovaties die adverteren op onze platformen radicaal zal veranderen. Het is evident dat we dan ook werken op onze positionering en dat je dan een partij nodig hebt die dit straf en impactvol kan communiceren."
DDB is alvast begonnen. “Er komt een tweede editie van ‘The Hangover’ in Knokke (de dag na de CCB award show, red). En het belooft een hele mooie te worden,” belooft BarbaraVangheluwe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]