De Persgroep Advertising lanceert nieuw CPM-model

In 2017 gaat De Persgroep Advertising (dPA) voor meer digitale duidelijkheid. Te beginnen met het productaanbod en de prijszetting. Op 1 mei maakt het oude CPP-model plaats voor een nieuw CPM-model (cost per thousand impressions). Doel? Ten eerste meer duidelijkheid, maar daarnaast wil dPA nog meer gebruiksvriendelijk en futureproof zijn.
Het nieuwe CPM-model kan je vergelijken met hoe een autoconfigurator werkt: je assembleert zélf je campagne door keuzes aan te vinken. Elke keuze is duidelijk uitgedrukt in euro’s. Op die manier maakt dPA komaf met verwarrende add-ons in percentages. De nieuwe online calculator kan je hier raadplegen.
« De kern van de zaak is dat je nu als merk vanuit je eigen specifieke configuratie vertrekt, » vertelt digital product manager Arnout Van Damme. « Om dit te kunnen realiseren zijn we vertrokken van de vraag ‘hoe creëer je aan de basis meer mogelijkheden?’. Door bepaalde zaken aan die basis te veranderen natuurlijk. We reduceren ons aanbod tot één basisformaat en maken het mogelijk om van daaruit verder te bouwen. 3AD is niet langer verplicht en campagnes op de homepage maken deel uit van het CPM-model. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]