De Persgroep geeft Goesting nieuwe look

Het regionaal lifestylemagazine Goesting van De Persgroep zit in een nieuw kleedje. En dat mag je letterlijk nemen: witter papier en een glossy cover geven de vier provinciale edities van Goesting sinds kort een extra luxueuze look.
De lay-out kreeg een update en ook inhoudelijk werden er enkele veranderingen doorgevoerd. Goesting trekt zijn vaste thema’s (mode, wonen en shopping) nu in al zijn rubrieken door. Cultuur wordt breder en toegankelijker gebracht en toerisme in eigen land krijgt een centrale plaats. Voor adverteerders zijn er in de nieuwe Goesting ook meer mogelijkheden. Advertorials, contentmodules en een plaats op een themapagina rond beauty, lingerie, terrassen of restaurants behoren nu tot de uitgebreide waaier van opties. Met deze update wil Goesting zijn positie als het regionaal lifestylemagazine van Vlaanderen verstevigen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]