Het regionaal lifestylemagazine Goesting van De Persgroep zit in een nieuw kleedje. En dat mag je letterlijk nemen: witter papier en een glossy cover geven de vier provinciale edities van Goesting sinds kort een extra luxueuze look.
De lay-out kreeg een update en ook inhoudelijk werden er enkele veranderingen doorgevoerd. Goesting trekt zijn vaste thema’s (mode, wonen en shopping) nu in al zijn rubrieken door. Cultuur wordt breder en toegankelijker gebracht en toerisme in eigen land krijgt een centrale plaats. Voor adverteerders zijn er in de nieuwe Goesting ook meer mogelijkheden. Advertorials, contentmodules en een plaats op een themapagina rond beauty, lingerie, terrassen of restaurants behoren nu tot de uitgebreide waaier van opties. Met deze update wil Goesting zijn positie als het regionaal lifestylemagazine van Vlaanderen verstevigen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]