Het regionaal lifestylemagazine Goesting van De Persgroep zit in een nieuw kleedje. En dat mag je letterlijk nemen: witter papier en een glossy cover geven de vier provinciale edities van Goesting sinds kort een extra luxueuze look.
De lay-out kreeg een update en ook inhoudelijk werden er enkele veranderingen doorgevoerd. Goesting trekt zijn vaste thema’s (mode, wonen en shopping) nu in al zijn rubrieken door. Cultuur wordt breder en toegankelijker gebracht en toerisme in eigen land krijgt een centrale plaats. Voor adverteerders zijn er in de nieuwe Goesting ook meer mogelijkheden. Advertorials, contentmodules en een plaats op een themapagina rond beauty, lingerie, terrassen of restaurants behoren nu tot de uitgebreide waaier van opties. Met deze update wil Goesting zijn positie als het regionaal lifestylemagazine van Vlaanderen verstevigen.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]