De Persgroep Publishing en Medialaan nemen Cascade over
De Persgroep Publishing en Medialaan, die vanaf 2019 een nieuw mediabedrijf zullen vormen, hebben een overeenkomst bereikt met het Nederlandse mediabedrijf Audax om zijn Belgische uitgeverij Cascade over te nemen. Cascade geeft een aantal tijdschriften uit, zoals het weekblad Primo, het maandblad EOS, het wielermagazine Bahamontes, het magazine Motoren en Toerisme en het meidenblad For Girls Only. De uitgeverij telt 26 medewerkers die mee overgaan naar dPP en Medialaan.
« De Cascade titels zijn een verrijking voor ons magazineportfolio. Onze prioriteit ligt dan ook bij het uitwerken van optimale toekomstkansen voor deze bladen. De plannen hiervoor worden in samenwerking met Koen De Buck en Kristine Ooms, die Cascade leiden, verder uitgetekend. De salesverantwoordelijkheid voor de magazines blijft voorlopig bij MAG Advertising, het externe saleshouse van Cascade, » vertelt Ben Jansen, managing director Medialaan – de Persgroep Advertising.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]