De raad van een kreeft en een string

Nog te vaak durven we het vrienden en familie niet te zeggen wanneer ze niet meer achter het stuur mogen (kunnen) kruipen. Dat is nochtans nodig, want één op twee bestuurders die na een fysiek ongeval worden getest, test positief voor alcohol. Eén op vier test zelfs positief voor drugs. Tijd om aan de alarmbel te trekken, zo vindt het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière. 20Something ontwikkelde voor hen een campagne, bestaande uit drie video’s, die de rol van vrienden en familie belicht én die hen aanmoedigt om hun bezorgdheid uit te drukken.
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156087572645709/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10214973268539419/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156148953835709/?t=0
Agency: 20Something
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]