De raad van een kreeft en een string

Crea / News

awsr2Nog te vaak durven we het vrienden en familie niet te zeggen wanneer ze niet meer achter het stuur mogen (kunnen) kruipen. Dat is nochtans nodig, want één op twee bestuurders die na een fysiek ongeval worden getest, test positief voor alcohol. Eén op vier test zelfs positief voor drugs. Tijd om aan de alarmbel te trekken, zo vindt het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière. 20Something ontwikkelde voor hen een campagne, bestaande uit drie video’s, die de rol van vrienden en familie belicht én die hen aanmoedigt om hun bezorgdheid uit te drukken.
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156087572645709/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10214973268539419/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156148953835709/?t=0

Credits:
Agency: 20Something
Client: AWSR - Agence Wallonne pour la Sécurité Routière
Contact: Anne Salmon, Marine Yvergniaux
Account Manager: Aurélie Bouchez
Strategic Planner: David Burny
Creative Director: Quentin Watelet
Creatives: Alexandre Grevesse, Louis Roba
Motion Designer: Jordan Rubens
Art Buyer: Marc Van Den Bossche
Sound studio: Bleu Nuit
Production Company: Ristrettofilms
Director: Kris Debusscher
DOP: Bruno De Greave
Producer: Lies Bronselaer
Media : Internet, radio