Nog te vaak durven we het vrienden en familie niet te zeggen wanneer ze niet meer achter het stuur mogen (kunnen) kruipen. Dat is nochtans nodig, want één op twee bestuurders die na een fysiek ongeval worden getest, test positief voor alcohol. Eén op vier test zelfs positief voor drugs. Tijd om aan de alarmbel te trekken, zo vindt het Agence Wallonne pour la Sécurité Routière. 20Something ontwikkelde voor hen een campagne, bestaande uit drie video’s, die de rol van vrienden en familie belicht én die hen aanmoedigt om hun bezorgdheid uit te drukken.
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156087572645709/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10214973268539419/?t=0
https://www.facebook.com/awsr.be/videos/10156148953835709/?t=0
Agency: 20Something
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]