‘De Ronde tegen Corona’ van HLN internationaal gelauwerd

De INMA Global Media Awards bekronen wereldwijd de beste ideeën om nieuwsmerken nieuw leven in te blazen, nieuwe te producten creëren, het publiek te betrekken, enzovoort. Nieuw dit jaar was de bonuscategorie ‘just-in-time’, bestemd voor de positieve initiatieven van mediabedrijven in de strijd tegen het coronavirus. Denk maar aan initiatieven die mensen willen samenbrengen en hoop willen bieden.
Veertien wereldwijde initiatieven werden bekroond, waaronder ook ‘De Ronde tegen Corona’ van HLN. Daarbij ging een helikopter de lucht in, speurend naar de warmste beelden uit Vlaanderen. ‘De Ronde tegen Corona’ was niet toevallig gepland op de dag van De Ronde van Vlaanderen, die niet kon doorgaan omwille van het coronavirus. Een overzicht van alle finalisten vindt u op de website van INMA Awards.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]