‘De Ronde tegen Corona’ van HLN internationaal gelauwerd

De INMA Global Media Awards bekronen wereldwijd de beste ideeën om nieuwsmerken nieuw leven in te blazen, nieuwe te producten creëren, het publiek te betrekken, enzovoort. Nieuw dit jaar was de bonuscategorie ‘just-in-time’, bestemd voor de positieve initiatieven van mediabedrijven in de strijd tegen het coronavirus. Denk maar aan initiatieven die mensen willen samenbrengen en hoop willen bieden.
Veertien wereldwijde initiatieven werden bekroond, waaronder ook ‘De Ronde tegen Corona’ van HLN. Daarbij ging een helikopter de lucht in, speurend naar de warmste beelden uit Vlaanderen. ‘De Ronde tegen Corona’ was niet toevallig gepland op de dag van De Ronde van Vlaanderen, die niet kon doorgaan omwille van het coronavirus. Een overzicht van alle finalisten vindt u op de website van INMA Awards.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]