De INMA Global Media Awards bekronen wereldwijd de beste ideeën om nieuwsmerken nieuw leven in te blazen, nieuwe te producten creëren, het publiek te betrekken, enzovoort. Nieuw dit jaar was de bonuscategorie ‘just-in-time’, bestemd voor de positieve initiatieven van mediabedrijven in de strijd tegen het coronavirus. Denk maar aan initiatieven die mensen willen samenbrengen en hoop willen bieden.
Veertien wereldwijde initiatieven werden bekroond, waaronder ook ‘De Ronde tegen Corona’ van HLN. Daarbij ging een helikopter de lucht in, speurend naar de warmste beelden uit Vlaanderen. ‘De Ronde tegen Corona’ was niet toevallig gepland op de dag van De Ronde van Vlaanderen, die niet kon doorgaan omwille van het coronavirus. Een overzicht van alle finalisten vindt u op de website van INMA Awards.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]