Na kort BBDO, Darwin en Havas naast elkaar te hebben gelegd heeft Soubry besloten samen te werken met Havas Village.
Ter herinnering, Havas Village is een unieke nieuwe formule op de Belgische markt die de expertises van Havas Media en Havas Brussels bijeenbrengt in één gebouw, waardoor merken op de meest pertinente manier de connectie met hun consumenten aan kunnen gaan. Havas Village gaat dus aan de slag om een nieuw merkplatform te bouwen voor het fameuze Belgische pastamerk Soubry waarin de media-aanpak, de digitale-, social- en above the line communicatie volledig geïntegreerd zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]