Super 8? Dat zijn zes lekkere biertjes van Brouwerij Haacht, zo lekker dat iedereen het moet weten. Tijdens het nieuwe seizoen van ‘De Slimste Mens ter Wereld’ kan je kennismaken met het gamma. Gewoon thuis vanuit je zetel. Want elk Super 8-bier is een antwoord op de alomgekende fotoronde vlak voor het tv-programma (weer) begint.
Het doel: iedereen vertrouwd maken met het brede Super 8-gamma van Brouwerij Haacht. HeadOffice doopt het gamma voor de gelegenheid tijdelijk om tot ‘De Slimste Bieren ter Wereld’, meteen ook de naam van het koepelconcept voor de sponsorshipdeal met het tv-programma. In tien mini-fotorondes laat men de kijker zelf op zoek gaan naar de Super 8-bieren. De spots wisselen elkaar gedurende tien weken af tijdens het DSMTW-seizoen.
De Slimste Bieren ter Wereld; ze zijn overal
Men trekt het concept volledig door van de huiskamer op televisie en online, tot op café én in de winkels. Het concept ‘De Slimste Bieren ter Wereld’ komt in retail daar tot uiting in verschillende POS-materialen die HeadOffice heeft ontwikkeld, zoals deurstickers en posters. Ook op de bierviltjes vind je de Super 8-quizvragen terug. Ideaal om zelf met vrienden op café te quizzen!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]