Super 8? Dat zijn zes lekkere biertjes van Brouwerij Haacht, zo lekker dat iedereen het moet weten. Tijdens het nieuwe seizoen van ‘De Slimste Mens ter Wereld’ kan je kennismaken met het gamma. Gewoon thuis vanuit je zetel. Want elk Super 8-bier is een antwoord op de alomgekende fotoronde vlak voor het tv-programma (weer) begint.
Het doel: iedereen vertrouwd maken met het brede Super 8-gamma van Brouwerij Haacht. HeadOffice doopt het gamma voor de gelegenheid tijdelijk om tot ‘De Slimste Bieren ter Wereld’, meteen ook de naam van het koepelconcept voor de sponsorshipdeal met het tv-programma. In tien mini-fotorondes laat men de kijker zelf op zoek gaan naar de Super 8-bieren. De spots wisselen elkaar gedurende tien weken af tijdens het DSMTW-seizoen.
De Slimste Bieren ter Wereld; ze zijn overal
Men trekt het concept volledig door van de huiskamer op televisie en online, tot op café én in de winkels. Het concept ‘De Slimste Bieren ter Wereld’ komt in retail daar tot uiting in verschillende POS-materialen die HeadOffice heeft ontwikkeld, zoals deurstickers en posters. Ook op de bierviltjes vind je de Super 8-quizvragen terug. Ideaal om zelf met vrienden op café te quizzen!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]