De Standaard is opnieuw solidair

De Standaard Solidariteitsprijs is intussen aan zijn 15de editie toe. De krant wijkt niet af van het vertrouwde concept, om de kracht van een krantenadvertentie in de verf te zetten, maar vooral om de non-profitorganisaties de kans te geven gratis advertentieruimte te winnen en zo hun campagnes het nodige gewicht te geven.
De Standaard schreef de voorbije dagen 180 niet-gouvernementele organisaties aan om hen aan te moedigen deel te nemen. Tot 25 juni kunnen ze een advertentie indienen. Na een eerste interne selectie publiceert de krant 24 advertenties tijdens de zomer in de krant (juli-augustus). Vervolgens kiezen zowel het publiek als een professionele jury elk een winnaar. En de prijs bestaat uit drie maal een paginagrote advertentie in De Standaard...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]