De Standaard Solidariteitsprijs is intussen aan zijn 15de editie toe. De krant wijkt niet af van het vertrouwde concept, om de kracht van een krantenadvertentie in de verf te zetten, maar vooral om de non-profitorganisaties de kans te geven gratis advertentieruimte te winnen en zo hun campagnes het nodige gewicht te geven.
De Standaard schreef de voorbije dagen 180 niet-gouvernementele organisaties aan om hen aan te moedigen deel te nemen. Tot 25 juni kunnen ze een advertentie indienen. Na een eerste interne selectie publiceert de krant 24 advertenties tijdens de zomer in de krant (juli-augustus). Vervolgens kiezen zowel het publiek als een professionele jury elk een winnaar. En de prijs bestaat uit drie maal een paginagrote advertentie in De Standaard...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]