De Standaard-lezers kiezen K3 als Product van 2015
Hanne, Klaasje en Marthe, de nieuwe meisjes van K3, waren het voorbije najaar niet weg te denken van het scherm. En het succes is duidelijk nog niet aan zijn einde toe, want na de best verkochte cd en het meest bekeken televisieprogramma scoren de meisjes nu opnieuw een titel: Product van 2015. Met die wedstrijd kunnen De Standaard-lezers sinds 2003 jaarlijks stemmen op hun favoriete product. Dit jaar hadden ze de keuze tussen vijf producten die op voorhand door de redactie waren geselecteerd: K3, de maaltijdboxen van HelloFresh, de interactieve thermostaat Nest, de populaire emoji’s en de datingapp Tinder.
K3 haalde vlotjes de eerste plaats met 1839 stemmen. Daarmee komt de meidengroep op de lijst te staan als opvolger van Netflix, die vorig jaar de eerste plaats behaalde. HelloFresh moest zich tevreden stellen met een tweede plaats, gevold door Nest, de emoji’s en Tinder.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]