Hanne, Klaasje en Marthe, de nieuwe meisjes van K3, waren het voorbije najaar niet weg te denken van het scherm. En het succes is duidelijk nog niet aan zijn einde toe, want na de best verkochte cd en het meest bekeken televisieprogramma scoren de meisjes nu opnieuw een titel: Product van 2015. Met die wedstrijd kunnen De Standaard-lezers sinds 2003 jaarlijks stemmen op hun favoriete product. Dit jaar hadden ze de keuze tussen vijf producten die op voorhand door de redactie waren geselecteerd: K3, de maaltijdboxen van HelloFresh, de interactieve thermostaat Nest, de populaire emoji’s en de datingapp Tinder.
K3 haalde vlotjes de eerste plaats met 1839 stemmen. Daarmee komt de meidengroep op de lijst te staan als opvolger van Netflix, die vorig jaar de eerste plaats behaalde. HelloFresh moest zich tevreden stellen met een tweede plaats, gevold door Nest, de emoji’s en Tinder.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]