De Standaard onderzoekt de wereld

Voor de vierde keer pakt De Standaard uit met “De Correspondenten”: zes journalisten die de tijd en middelen krijgen om zich volledig te verdiepen in een thema dat hen na aan het hart ligt. Mortierbrigade vertaalde het vakmanschap van deze correspondenten in een printcampagne die de thema’s van de journalisten afbeeldt in de welbekende Moleskine-schriftjes. Zo krijgt de lezer een inzicht in de onderzoeksjournalistiek en het vakmanschap die schuilgaan achter elk van de correspondentschappen.
De illustraties werden gemaakt door de jonge illustratrices Hanne Holvoet en Charlotte Severeyns. De campagne wordt ook ondersteund door drie radiospots.
Credits
Client: De Standaard
Advertiser: Emmanuel Naert, Klaartje De Bonnaire
Agency: mortierbrigade
Creative direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative team: Yana Gestels, Jesse Van Gysel
Producer: Eline Rousseau
Postproduction: Vito Latorrata
Illustrations: Charlotte Severeyns, Hanne Holvoet
Sound production: Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]