De Standaard Solidariteitsprijs voor Responsible Young Drivers, Reborn to be alive en Publicis Groupe
De twintigste De Standaard Solidariteitsprijs gaat naar een campagne die Publicis Groupe maakte voor Responsible Young Drivers en Reborn to be alive. "Het idee van creatief bureau Publicis Groupe om twee organisaties samen te brengen, vond de jury van pit en originaliteit getuigen," meldt De Standaard. "Met de omkeerbare têtebêche sluiten vorm en inhoud perfect bij elkaar aan. Het idee ‘als je dan toch achter het stuur een bericht wilt versturen, maak dan dat je je geregistreerd hebt als orgaandonor’ kan gewaagd lijken, maar ook een shock kan helpen om stil te staan bij een advertentie, en alles beter dan onverschilligheid. Deze inzending haalde het overtuigend."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]