In de rand van Cannes Lions werden de allereerste WARC Awards for Effectiveness uitgereikt. STIB-MIVB en Mortierbrigade haalden daar als enige Belgische bureau in prijs binnen: brons in de categorie Customer Experience. De jury loofde vooral het samengaan van de physical en de digital experience en noemde het in best-in-class voor moderne customer experience. De WARC Awards for Effectiveness werden dit jaar voor het eerst georganiseerd in samenwerking met Cannes Lions en moeten uitgroeien tot dé benchmark voor global marketing effectiveness. Bij Mortierbrigade reageren ze alvast verheugd: “De andere winnaars in de categorie zijn merken als KFC, Tesco, Burger King en Lexus – toch een mooi rijtje om tussen te staan!”
Credits
Client: MIVB
Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Melisa De Wilde
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe Deceuster
Strategic Director: Vincent D’Halluin
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Copy NL: Thomas De Boeck
Producer: Amandine Clio
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Design: Sophie Bayeul, Vito Latorrata
Illustration & animation: De Kwekerij - Barbara Vandekonijnen
Partnerships management: Digizik
Account Director: François Charles
Project Manager: Samantha Lomonaco
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]