De stemmen van Mortierbrigade en MIVB winnen WARC Award for Effectiveness

Awards / News

In de rand van Cannes Lions werden de allereerste WARC Awards for Effectiveness uitgereikt. STIB-MIVB en Mortierbrigade haalden daar als enige Belgische bureau in prijs binnen: brons in de categorie Customer Experience. De jury loofde vooral het samengaan van de physical en de digital experience en noemde het in best-in-class voor moderne customer experience. De WARC Awards for Effectiveness werden dit jaar voor het eerst georganiseerd in samenwerking met Cannes Lions en moeten uitgroeien tot dé benchmark voor global marketing effectiveness. Bij Mortierbrigade reageren ze alvast verheugd: “De andere winnaars in de categorie zijn merken als KFC, Tesco, Burger King en Lexus – toch een mooi rijtje om tussen te staan!”

Credits

Client: MIVB

Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Melisa De Wilde

Agency: mortierbrigade

CEO: Jens mortier

Executive Creative Director: Joost Berends

Brand Design Director: Philippe Deceuster

Strategic Director: Vincent D’Halluin

Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet

Copy NL: Thomas De Boeck

Producer: Amandine Clio

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Social: Jonas Van Bael

Design: Sophie Bayeul, Vito Latorrata

Illustration & animation: De Kwekerij - Barbara Vandekonijnen

Partnerships management: Digizik

Account Director: François Charles

Project Manager: Samantha Lomonaco