De Strategic planners zijn er wel degelijk!
De Strategic Planners van APG (Account Planner Group) België reageren op de resultaten van de Deep Blue-enquête die werd voorgesteld in PUB 9. Ze begrijpen niet dat men denkt dat ze zo weinig vertegenwoordigd zijn in België. Die verwarring ontstaat misschien uit de vage contouren van hun beroep: jonge professionals, in volle groei, zonder precieze opleiding, waar steeds meer vraag naar is maar die niet op de voorgrond treden. Ze staan tussen de account manager en de creative en worden geacht het standpunt van de consument in te nemen doorheen de hele workfl ow van een publiciteitscampagne. Adverteerders doen vaker een beroep op hen, terwijl de Strategic Planners steeds minder kunnen rekenen op de steun van de interne marketingteams.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]