De Strategic planners zijn er wel degelijk!
De Strategic Planners van APG (Account Planner Group) België reageren op de resultaten van de Deep Blue-enquête die werd voorgesteld in PUB 9. Ze begrijpen niet dat men denkt dat ze zo weinig vertegenwoordigd zijn in België. Die verwarring ontstaat misschien uit de vage contouren van hun beroep: jonge professionals, in volle groei, zonder precieze opleiding, waar steeds meer vraag naar is maar die niet op de voorgrond treden. Ze staan tussen de account manager en de creative en worden geacht het standpunt van de consument in te nemen doorheen de hele workfl ow van een publiciteitscampagne. Adverteerders doen vaker een beroep op hen, terwijl de Strategic Planners steeds minder kunnen rekenen op de steun van de interne marketingteams.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]