Terwijl andere nieuwsmedia met een traditioneel jaaroverzicht terugblikken op 2020, brengt De Tijd een eindejaarsbijlage uit. Eén die niet terugblikt, maar vooruit kijkt. Die hoop en perspectief biedt voor 2021. De eindejaarsbijlage wordt aangekondigd met een radiospot en een printadvertentie van de hand van FamousGrey. Daarin zien en horen we hoe De Tijd heel snel over de gebeurtenissen van 2020 gaat, om dan over te schakelen naar wat er écht toe doet: volgend jaar.
Credits
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Redactie : Isabel Albers
Agency: FamousGrey
CEO: Francis Lippens
CD: Peter Ampe
Strategic director: Jonathan Detavernier
Strategic planner: Nicholas Pirard
Account manager: Lies Bernaer, Marie van den Einde
Creative Team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
Production: FamousGrey Productions
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann
Producer: Marlies Neudt
Post-Producer: Marie Libouton
Design: Gaëtan Lagae
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]