De Tijd en FamousGrey laten Bill Gates beleggen in Apple

Op 16 november gaat de Beursrally van De Tijd opnieuw van start. Deze jaarlijkse beleggerswedstrijd is het ideale moment om te leren beleggen zonder enig risico, want je belegt met 50.000 virtuele euro’s, maar je maakt wel kans op 10.000 echte. Je kan dus al eens een beredeneerde gok maken of aandelen kopen van bedrijven waar je normaal nooit zou in investeren. FamousGrey speelt hier slim op in met de campagnelijn “Hoe ver zou u gaan om de Beursrally te winnen?”.
In een reeks printadvertenties, radio en social posts laten ze enkel bekende personen ongewone investeringen doen. Waarom zou Elon Musk beleggen in olie of Donald Trump in Alibaba? Inderdaad, met als enige doel om als beste belegger uit de bus te komen. O ja, de Beursrally van De Tijd loopt met de steun van de fondsenbank Medirect.be.
CREDITS
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve
Redactie: Isabel Albers
Agency: FamousGrey
CEO: Francis Lippens
CD: Peter Ampe
Strategic director: Jonathan Detavernier
Strategic planner: Nicholas Pirard
Account manager: Lies Bernaer
Creative Team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
FR senior copywriter: Jean Werner
Production: FamousGrey Productions
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer: Eli Sundermann
Post-Producer: Sara De Grave
Editing: Jasper De Ryck
DTP: Anne-Sophie Tonnelier
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]