Ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag kijkt De Tijd vooruit naar de volgende generatie beloftevolle ondernemers, in plaats van terug te blikken. Daarom trakteert de krant voor zijn verjaardag Belgische ondernemingen op een .com domeinnaam. Want in elke .be schuilt een .com. Hiermee wil de krant beloftevolle ondernemers stimuleren groter te denken en de internationale markt te ontdekken. FamousGrey stond in voor de creatie en de uitwerking van de campagne.
Indigo, Collibra en Theo Technologies zijn drie Vlaamse bedrijven die van bij hun start vooruit keken en investeerden in hun internationale parcours. Daarom selecteerde De Tijd deze drie ondernemingen uit hun “50 To Watch” special van komende zaterdag, voor een glansrol in de campagne. Zowel online als offline zet De Tijd deze bedrijven en hun activiteiten in de kijker. Hiermee wil De Tijd Vlaamse ondernemers inspireren en stimuleren om ook vooruit te denken en internationale wateren te trotseren. De volledige “50 To Watch” vindt u op zaterdag 8 september in de feesteditie van De Tijd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]