Ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag kijkt De Tijd vooruit naar de volgende generatie beloftevolle ondernemers, in plaats van terug te blikken. Daarom trakteert de krant voor zijn verjaardag Belgische ondernemingen op een .com domeinnaam. Want in elke .be schuilt een .com. Hiermee wil de krant beloftevolle ondernemers stimuleren groter te denken en de internationale markt te ontdekken. FamousGrey stond in voor de creatie en de uitwerking van de campagne.
Indigo, Collibra en Theo Technologies zijn drie Vlaamse bedrijven die van bij hun start vooruit keken en investeerden in hun internationale parcours. Daarom selecteerde De Tijd deze drie ondernemingen uit hun “50 To Watch” special van komende zaterdag, voor een glansrol in de campagne. Zowel online als offline zet De Tijd deze bedrijven en hun activiteiten in de kijker. Hiermee wil De Tijd Vlaamse ondernemers inspireren en stimuleren om ook vooruit te denken en internationale wateren te trotseren. De volledige “50 To Watch” vindt u op zaterdag 8 september in de feesteditie van De Tijd.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]