Ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag kijkt De Tijd vooruit naar de volgende generatie beloftevolle ondernemers, in plaats van terug te blikken. Daarom trakteert de krant voor zijn verjaardag Belgische ondernemingen op een .com domeinnaam. Want in elke .be schuilt een .com. Hiermee wil de krant beloftevolle ondernemers stimuleren groter te denken en de internationale markt te ontdekken. FamousGrey stond in voor de creatie en de uitwerking van de campagne.
Indigo, Collibra en Theo Technologies zijn drie Vlaamse bedrijven die van bij hun start vooruit keken en investeerden in hun internationale parcours. Daarom selecteerde De Tijd deze drie ondernemingen uit hun “50 To Watch” special van komende zaterdag, voor een glansrol in de campagne. Zowel online als offline zet De Tijd deze bedrijven en hun activiteiten in de kijker. Hiermee wil De Tijd Vlaamse ondernemers inspireren en stimuleren om ook vooruit te denken en internationale wateren te trotseren. De volledige “50 To Watch” vindt u op zaterdag 8 september in de feesteditie van De Tijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]