De tram heeft altijd voorrang

Veiligheid is een van de grote zorgen van de MIVB. Jaarlijks gebeuren er ongevallen met mensen die geen voorrang geven aan de tram. Nochtans heeft die altijd voorrang. Naast een affichagecampagne - getekend: Mortierbrigade - is er nu ook een opvallend radioluik. Drie radiospots van bekende automerken, Volkswagen, Opel en Kia, worden onderbroken door de tram die voorbij komt. De campagne werd gemaakt met bestaande spots die voor de gelegenheid werden onderbroken. De campagne loopt nu vlak voor de feesten en krijgt wellicht een vervolg in 2016.
Client: STIB MIVB
Client contact: Françoise Guillaume, David Favest, Catherine Hijazin
Creative directors : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Jens Mortier
Creatives : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Elise Evrard
Producer : Catherine Leleu
Business director : Evert Vermeire
Production house : SONICVILLE
Media planning : Initiative
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]