De tram heeft altijd voorrang
Veiligheid is een van de grote zorgen van de MIVB. Jaarlijks gebeuren er ongevallen met mensen die geen voorrang geven aan de tram. Nochtans heeft die altijd voorrang. Naast een affichagecampagne - getekend: Mortierbrigade - is er nu ook een opvallend radioluik. Drie radiospots van bekende automerken, Volkswagen, Opel en Kia, worden onderbroken door de tram die voorbij komt. De campagne werd gemaakt met bestaande spots die voor de gelegenheid werden onderbroken. De campagne loopt nu vlak voor de feesten en krijgt wellicht een vervolg in 2016.
Client: STIB MIVB
Client contact: Françoise Guillaume, David Favest, Catherine Hijazin
Creative directors : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Jens Mortier
Creatives : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Elise Evrard
Producer : Catherine Leleu
Business director : Evert Vermeire
Production house : SONICVILLE
Media planning : Initiative
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]