De tram heeft altijd voorrang
Veiligheid is een van de grote zorgen van de MIVB. Jaarlijks gebeuren er ongevallen met mensen die geen voorrang geven aan de tram. Nochtans heeft die altijd voorrang. Naast een affichagecampagne - getekend: Mortierbrigade - is er nu ook een opvallend radioluik. Drie radiospots van bekende automerken, Volkswagen, Opel en Kia, worden onderbroken door de tram die voorbij komt. De campagne werd gemaakt met bestaande spots die voor de gelegenheid werden onderbroken. De campagne loopt nu vlak voor de feesten en krijgt wellicht een vervolg in 2016.
Client: STIB MIVB
Client contact: Françoise Guillaume, David Favest, Catherine Hijazin
Creative directors : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Jens Mortier
Creatives : Joost Berends, Philippe De Ceuster, Elise Evrard
Producer : Catherine Leleu
Business director : Evert Vermeire
Production house : SONICVILLE
Media planning : Initiative
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]