Alweer een nieuwe full wrap voor JCDecaux. Ditmaal voor Emirates, een samenwerking tussen Emirates, JCDecaux, Posterscope en Havas Media en te zien tot 27 maart 2017 op de T3000-trams in Brussel.
Maar het hoeft niet altijd de tram te zijn. Voor de promotie van zijn verkooppunt op de Guldenvlieslaan koos Marks & Spencer het metrostation 'Naamsepoort' te Elsene. Sinds een paar dagen kunnen de gebruikers van de Brusselse metro genieten van een prachtig backlight van 21m². Deze strategische locatie is niet toevallig gekozen. De Marks & Spencer winkel ligt op 500 meter ver van het station, het station Naamsepoort verwelkomt 4,5 miljoen reizigers per jaar en het is het onontkoombare startpunt voor iedereen die in de bovenstad wil winkelen (Guldenvlieslaan, Elsesteenweg, Waterloolaan, enz.). Deze realisatie is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux, Marks & Spencer, Mindshare en Kinetic.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]