De metro of de tram? Of toch maar het vliegtuig?

Alweer een nieuwe full wrap voor JCDecaux. Ditmaal voor Emirates, een samenwerking tussen Emirates, JCDecaux, Posterscope en Havas Media en te zien tot 27 maart 2017 op de T3000-trams in Brussel.
Maar het hoeft niet altijd de tram te zijn. Voor de promotie van zijn verkooppunt op de Guldenvlieslaan koos Marks & Spencer het metrostation 'Naamsepoort' te Elsene. Sinds een paar dagen kunnen de gebruikers van de Brusselse metro genieten van een prachtig backlight van 21m². Deze strategische locatie is niet toevallig gekozen. De Marks & Spencer winkel ligt op 500 meter ver van het station, het station Naamsepoort verwelkomt 4,5 miljoen reizigers per jaar en het is het onontkoombare startpunt voor iedereen die in de bovenstad wil winkelen (Guldenvlieslaan, Elsesteenweg, Waterloolaan, enz.). Deze realisatie is het resultaat van een samenwerking tussen JCDecaux, Marks & Spencer, Mindshare en Kinetic.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]