KMDA, voluit Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen, vormt eigenlijk een familie met vier verschillende gezichten. ZOO Antwerp, ZOO Planckendael, het Serpentarium en ZOO Science: elk van die vier familieleden heeft en eigen persoonlijkheid.
Dat moest worden vertaald in een nieuwe set van consistente logo’s, besloot de KDMA in samenspraak met Brandhome. Het resultaat? Nieuwe, frisse logo’s die de eigen persoonlijkheid én ook de familiebanden benadrukken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]