De vier gezichten van KMDA

KMDA, voluit Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen, vormt eigenlijk een familie met vier verschillende gezichten. ZOO Antwerp, ZOO Planckendael, het Serpentarium en ZOO Science: elk van die vier familieleden heeft en eigen persoonlijkheid.
Dat moest worden vertaald in een nieuwe set van consistente logo’s, besloot de KDMA in samenspraak met Brandhome. Het resultaat? Nieuwe, frisse logo’s die de eigen persoonlijkheid én ook de familiebanden benadrukken.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


