KMDA, voluit Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen, vormt eigenlijk een familie met vier verschillende gezichten. ZOO Antwerp, ZOO Planckendael, het Serpentarium en ZOO Science: elk van die vier familieleden heeft en eigen persoonlijkheid. Dat moest worden vertaald in een nieuwe set van consistente logo’s, besloot de KDMA in samenspraak met Brandhome. Het resultaat? Nieuwe, frisse logo’s die de eigen persoonlijkheid én ook de familiebanden benadrukken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]