De vier gezichten van KMDA

KMDA, voluit Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen, vormt eigenlijk een familie met vier verschillende gezichten. ZOO Antwerp, ZOO Planckendael, het Serpentarium en ZOO Science: elk van die vier familieleden heeft en eigen persoonlijkheid.
Dat moest worden vertaald in een nieuwe set van consistente logo’s, besloot de KDMA in samenspraak met Brandhome. Het resultaat? Nieuwe, frisse logo’s die de eigen persoonlijkheid én ook de familiebanden benadrukken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]