Covid-19 stuurt de hele zomerplanning in de war en bij De Vloer mogen ze het oplossen. Te beginnen in Brussel. Samen met de sympathieke en niet besmette mensen van de Vlaamse Regering, Muntpunt, UiTinBrussel en de AB ontwikkelde het reclamebureau Plan B. Een platform met alternatieve events van Brusselse plantrekkers voor Brusselaars en Brussel-lovers. Van muziek tot theater tot food tot… Soit, alles wat de moeite is om veilig uit uw kot te komen.
De campagne wordt op 10 juli gelanceerd vanuit de Ancienne Belgique. Zonder A in het logo voor de gelegenheid en vooral zonder publiek. Met zijn Ceci n’est pas un livestream zal Zwangere Guy – al dan niet live – te volgen zijn via planbrussel.be. Be there. Of toch digitaal.
Credits
Bureau: De Vloer
Klant: Piet Lambrechts (Muntpunt)
Account director: Charlotte Vanhoutte
Creatie: Jan Nagels, Tom De Vriendt.
Film director: Heleen Declercq
Design: Ilse Mertens (Monoeil)
Website: Louis Ingelaere
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]