De Vloer bezwangert Brussel met een Plan B

Crea / News

Covid-19 stuurt de hele zomerplanning in de war en bij De Vloer mogen ze het oplossen. Te beginnen in Brussel. Samen met de sympathieke en niet besmette mensen van de Vlaamse Regering, Muntpunt, UiTinBrussel en de AB ontwikkelde het reclamebureau Plan B. Een platform met alternatieve events van Brusselse plantrekkers voor Brusselaars en Brussel-lovers. Van muziek tot theater tot food tot… Soit, alles wat de moeite is om veilig uit uw kot te komen.

De campagne wordt op 10 juli gelanceerd vanuit de Ancienne Belgique. Zonder A in het logo voor de gelegenheid en vooral zonder publiek. Met zijn Ceci n’est pas un livestream zal Zwangere Guy – al dan niet live – te volgen zijn via planbrussel.be. Be there. Of toch digitaal.

Credits
Bureau: De Vloer
Klant: Piet Lambrechts (Muntpunt)
Account director: Charlotte Vanhoutte
Creatie: Jan Nagels, Tom De Vriendt.
Film director: Heleen Declercq
Design: Ilse Mertens (Monoeil)
Website: Louis Ingelaere