De Vloer demarreert met Deliveroo

Crea / News

Deliveroo MuseeuwSpeciaal voor de Ronde van Vlaanderen bedacht De Vloer de ‘DELIVERONDE’. Een hele week lang, tot en met de dag van de Ronde, versterkte Deliveroo hun peloton met levende legende Johan Museeuw. Wie de voucher code ‘DELIVERONDE’ gebruikte bij de bestelling, deed even later misschien wel de deur open voor de Leeuw van Vlaanderen.
De flandrien deed het voor het goede doel, want de code zorgde ook voor een free delivery. De leveringskost van €2,50 nam Deliveroo elke keer voor haar eigen rekening om die integraal te schenken aan Move to Improve. Deze vzw leert kinderen met neuromotorische (bewegings)problemen meer en beter bewegen.Deliveroo Museeuw
Het is een eerste campagne van De Vloer voor Deliveroo. Bekijk hier de aftermovie van de actie en ontdek hoe Johan Museeuw zelfs in de slechtste weersomstandigheden goede benen had...

Credits
Deliveroo rider & Leeuw Van Vlaanderen: Johan Museeuw
Project Management Deliveroo: Barbara Majoewskij en Eline van Hameren
Video Production: BOCARO
Creative Director De Vloer: Johan Roelandt
Creative Team & Social Content De Vloer: Emily Michiels en Jan Nagels
Account Team De Vloer: Carole Michels en Maarten Fivez
PR Agency Walkie Talkie: Deborah Dekrem, Andrew Vassallo en Maureen Richard