De Vloer doet harten smelten voor Payconiq

Na een succesvolle lancering in oktober voorziet De Vloer Payconiq ook van een tweede activatiecampagne. Deze keer ligt de nadruk op de reeds meer dan 10 000 handelaars waar je dankzij de handige mobiele betaalapp ook terecht kan. Het Antwerps bureau pakt uit met een tv-spot waarin een kleine deugeniet de hoofdrol speelt tijdens een bezoek aan de bakker.
We zien een klein meisje dat probeert te betalen voor haar lekkernij met zelfgemaakte geldbriefjes. Met de handige app is de situatie snel opgelost en kan de moeder onopgemerkt het meisje én de bakker gelukkig stemmen.
Naast televisie werkte De Vloer ook een groots uitgerolde outdoor campagne uit, samen met een aangepast social en digitaal luik.
Credits
Creative directors: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Art director: Ivo Mertens en Isabelle Siebens
Copywriter: Matthias De Smet en Besarte Ukshinaj
Account director: Carole Michels
Marketing director: Maarten Naaijkens
Film production: Lovofilms
Director: Manu Coeman
Producer: Francois Chandelle
Fotografie: Koen Demuynck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]