De Vloer doet harten smelten voor Payconiq

Abribus_B2B_NL_DEF (1)

Crea / News

Abribus_B2B_NL_DEF Vloer PayconiqNa een succesvolle lancering in oktober voorziet De Vloer Payconiq ook van een tweede activatiecampagne. Deze keer ligt de nadruk op de reeds meer dan 10 000 handelaars waar je dankzij de handige mobiele betaalapp ook terecht kan. Het Antwerps bureau pakt uit met een tv-spot waarin een kleine deugeniet de hoofdrol speelt tijdens een bezoek aan de bakker.

We zien een klein meisje dat probeert te betalen voor haar lekkernij met zelfgemaakte geldbriefjes. Met de handige app is de situatie snel opgelost en kan de moeder onopgemerkt het meisje én de bakker gelukkig stemmen.

Naast televisie werkte De Vloer ook een groots uitgerolde outdoor campagne uit, samen met een aangepast social en digitaal luik.

 

Credits
Creative directors: Koen Van Deun, Johan Roelandt

Art director: Ivo Mertens en Isabelle Siebens

Copywriter: Matthias De Smet en Besarte Ukshinaj

Account director: Carole Michels

Marketing director: Maarten Naaijkens

Film production: Lovofilms

Director: Manu Coeman

Producer: Francois Chandelle

Fotografie: Koen Demuynck