Als één man achter de supporters?

Sinds 14 juni zendt Eén het WK Voetbal uit. Dat was de voorzet van de populaire zender, en De Vloer kopte die vlotjes binnen met de campagne “Geen WK zonder supporters”. Samen met Eén zet het Antwerpse reclamebureau midden in de Rode Duivels-gekte niet de spelers, maar de supporters centraal. In een verrassende tv-spot horen we Frank Raes op zijn typische manier commentaar geven op een voetbalmatch. Of niet? Want uiteindelijk blijkt dat hij het niet heeft over de Rode Duivels, maar over de thuisploeg in de zetel. Ook de bijhorende radiospot misleidt de luisteraar met de hulp van de bekende commentator. De campagne heeft verder nog een printadvertentie die de opstelling van de thuisploeg in de kijker zet.
Dankzij Eén zijn de supporters alvast opgewarmd - nu is het aan de Duivels om te scoren op het WK!
https://vimeo.com/272768247
Credits
Creatief Directeurs: Johan Roelandt & Koen Van Deun
Creatie: Emily Michiels & Jan Nagels, Tom De Vriendt
Account Manager: Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Bob Madou, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Productie: Roses Are Blue
Regisseur: Kurt De Leijer
Fotograaf: Koen De Munck
Radioproductie: VRT radiospotcel: Patrick Cobbaert
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]