3 september betekende voor heel wat Vlamingen de start van het gewone leven. Pendelaars trokken terug naar het werk en kinderen sleepten zich opnieuw naar de schoolbanken. Volgens Eén en De Vloer verdient het gewone leven een buitengewone start.
Daarom doopten ze die derde september om tot #dagéén en hielpen ze iedereen die moeite had om het juiste ritme te vinden met een reeks buitengewone acties. Zo konden slaapkoppen zich laten wakker bellen door de Thuis-acteurs, mochten leerlingen van de Vosbergschool in de speeltijd voetballen tegen FC. De Kampioenen, kregen pendelaars een buitengewone thuiskomst en konden stijve harken de spieren stretchen met een digitale work-out van Saartje Vandendriessche.
Van 6 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds was het al #dagéén dat de klok sloeg. En na een hele dag vol grote en minder grote acties konden kijkers uitgerust in de zetel ploffen voor het nieuwe tv-seizoen van Eén.
De activatiefilmpjes:
https://vimeo.com/288318264
https://vimeo.com/288318130
https://vimeo.com/288317852
https://vimeo.com/288318208
En de spot:
https://vimeo.com/288320971
Credits:
Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Matthias De Smet, Ivo Mertens
Account Management: Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Productie wekdienst: Mojuice
Event: Balthazar Events
Productie TVC: Wenneker.be
Regisseur: Patrick Vandebroeck
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]