3 september betekende voor heel wat Vlamingen de start van het gewone leven. Pendelaars trokken terug naar het werk en kinderen sleepten zich opnieuw naar de schoolbanken. Volgens Eén en De Vloer verdient het gewone leven een buitengewone start. Daarom doopten ze die derde september om tot #dagéén en hielpen ze iedereen die moeite had om het juiste ritme te vinden met een reeks buitengewone acties. Zo konden slaapkoppen zich laten wakker bellen door de Thuis-acteurs, mochten leerlingen van de Vosbergschool in de speeltijd voetballen tegen FC. De Kampioenen, kregen pendelaars een buitengewone thuiskomst en konden stijve harken de spieren stretchen met een digitale work-out van Saartje Vandendriessche.Van 6 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds was het al #dagéén dat de klok sloeg. En na een hele dag vol grote en minder grote acties konden kijkers uitgerust in de zetel ploffen voor het nieuwe tv-seizoen van Eén.
De activatiefilmpjes:
En de spot:
Credits:
Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Matthias De Smet, Ivo Mertens
Account Management: Lotte Eeckhout
Client: Olivier Goris, Dorien Claes, Rebecca Van de Voorde
Productie wekdienst: Mojuice
Event: Balthazar Events
Productie TVC: Wenneker.be
Regisseur: Patrick Vandebroeck