De Vloer en Jims schrijven nieuwe definitie voor de #summerbody
Het is weer die tijd van het jaar... de aspirationele summerbody-programma’s komen weer naar boven. Als we de term ‘summer body’ horen, denken we vaak aan een strak en gebruind lichaam om mee te showen op ’t strand. Jims wil komaf maken met dit cliché en stapt af van een communicatiestijl met bikini’s, sixpacks en onrealistische verwachtingen rond body transformation. Een summerbody is volgens Jims een lichaam dat de zomer stralend tegemoet gaat. Fit, sterk, gezond en in staat alles te doen wat jij graag wil.
Zo traint de ene voor een 4-dagen-na-elkaar-festival-body. En de andere voor een met-de-kids-door-de-bergen-vakantie-body... Allemaal vormen van een summerbody die fit zijn om voluit van de zomer te genieten. Belangrijk voor Jims is dat het vooral draait om je goed te voelen om de dagelijkse dingen te kunnen doen, ook in de zomer.
Met een online video, postering in de Jims-filialen en een reeks social posts toont de campagne van De Vloer échte summer bodies, die meer aankunnen dan enkel poseren op Instagram. Ook de Jims-leden zelf worden geactiveerd om foto’s te delen van hoe zij kijken naar hun summerbody.
"Ik heb niet genoeg volgers op mijn socials om mijn sixpack aan te showen, dus geef mij maar een sterke rug waarmee ik een hele dag kan rechtstaan op een festival," zegt Johan Roelandt. Waarmee hij in het midden laat of hij nu echt een sixpack heeft of niet.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]