
Om die boodschap extra kracht bij te zetten, zorgde De Vloer voor een extra versie van de spot, speciaal voor mensen met een visuele beperking. Met identiek dezelfde beelden als de hoofdspot, maar met een voice over die zich rechtstreeks richt tot wie niet of slecht(er) ziet. Vlaanderen is, zo vertelt de stem, zelf verre van perfect. En daar zijn we zelfs een beetje trots op. Het is immers niet belangrijk wat onze beperkingen zijn, maar wel hoe ze ons beter en sterker maken. De promotiefilm werd gelanceerd op de Facebookpagina van Visit Flanders en zal daarnaast ook internationaal verspreid worden via verschillende toeristische diensten, reisblogs en fora.
Credits:
Client: VISITFLANDERS
Creative Director: Johan Roelandt, Koen Van Deun Creation: Ivo Mertens, Matthias De Smet, Tom De Vriendt Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Lotte Eeckhout
Production Company: Wenneker
Director: Anthony Schatteman
DOP: Piet Deyaert
Producer: Mirjam De Vreese
Client: VISITFLANDERS
Creative Director: Johan Roelandt, Koen Van Deun Creation: Ivo Mertens, Matthias De Smet, Tom De Vriendt Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Lotte Eeckhout
Production Company: Wenneker
Director: Anthony Schatteman
DOP: Piet Deyaert
Producer: Mirjam De Vreese
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]